söndag 17 november 2019

EF ambassadör

Jag har anmält mig till att vara EF ambassadör! Att vara ambassadör för EF innebär att man får olika uppdrag man kan göra, det kan vara allt ifrån att sätta upp EF-affischer till att, som jag kommer att göra på den här bloggen, dela med mig av mitt EF äventyr. Som belöning för dessa aktiviteter så får man poäng som man sedan kan byta ut mot priser som t.ex. presentkort, eller om man samlar ihop tillräckligt mycket poäng, en gratis språkresa!

Det är väldigt enkelt att registrera sig som ambassadör när man bokat sin resa och du kan börja samla poäng redan innan du ens kommit iväg! Tidigare i veckan fick jag hem ett paket som innehöll härliga EF prylar som bland annat en kaffemugg och en gympapåse, jag blev otroligt glad när jag öppnade paketet och är så tacksam för att jag fick dessa av EF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar